Wednesday Schmenshday

Sen i morse, förstår inte vad det är med onsdagar och svårt att komma upp? Och sen kan jag bara inte stressa heller, utan det blir det vanliga i lugn takt även om jag har hur lite tid som helst på mig, konstigt!

Kom till skolan kvart i 9, samhällsfrågor och kaffe. Efter det på engelskan tittade vi på en jättebra film! "Hotel rwanda" tror jag den hetter, ganska sorglig var den förståss absolut eftersom den är verklighetsbaserad. Handla om ett afrikanskt  krig. Lunch = Sväng på stan, köpte en stor vid tshirt till jeansvästen. Frida en kallender.

Vill bara få slut på skoldagen nu! Smiter nog ner en sväng till på stan i eftermiddag, inhandla en lite pressent. Sen hoppas jag på ett besök på sjukhuset till mormor. Hon har fått en till hjärtinfarkt men det verkade ha gått bra, så jag tänker inte oroa mig för mycket :) Ikväll går jag nog över till brorsan med lite sushileftover. Gjorde ju hur mycket som helst igår! :) Han måste få smaka. Inget annat roligt som händer just nu...

Ha en bra dag!!

"Hotel Rwanda"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0