Bilder från Let´s Dance

Som sagt var jag, Tunnan, Denice och Matte på Let´s Dance i fredags och vilken kväll det var! När vi kommit till Sjöfartshotellet där vi skulle bo hade vi redan bråttom. Jag och Dempa skulle ju göra oss i ordning och som vanligt tar det en stund, ge oss 45 min att göra oss klara och paniken utbryter. Iallafall för mig, stog och gormade på håret när Denice kom över till vårt rum. Men med en ros och lite uppsättning så blev det bra tillslut :D




Vidare till Hilton där vi träffade Uffe, färdigbeställda drinkar redan på bordet. Kan det bli mer lyx?



Taxi till Tvhuset med mingel och jättegod mat! Grabbarna stod mest i montern medan jag och Dempa mest gick runt och mös :)

Sändningen började och man fick se alla kändisar, vin vid bordet och himmel vilket stämmning. Det var en studioman som hela tiden hade koll så vi jublade tillräckligt, inte för att det behövdes ;) Var verkligen så hiiiimla kul och jag vill bara tillbaka! Efter själva programmet (vi var med på tv hehe) var det mingel på dansgolvet och D och jag sprang runt till alla och ville ha kort med dem. Skämdes jättemkt jag men det var absolut värt det! :D Sen blev det till att driva vidare ut i natten ;)

Helt sjukt härlig bilder ;)





 

 

Finns så många mer men orkar inte ladda upp fler nu, haha!

Varit så duktig ikväll och gjort två hela arbeten klara, nöjd med mig själv.
Nu blir det soffan som gäller :D

Puss och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0