Great!!

Solen skiner, det är torsdag ( alltså ingen skola utan bodyshop ist ) och jag är jäättefin i håret!

Dagen igår började med en härlig parkeringsböter på 500kr, måste vara den första utan körkort som inte har körkort men som har fått en parkeringsböter. Ställde mammas bil litefel tydligen, sånt som händer :) Åkte till Statoil såklart, köpte kaffe. Sen for vi till Falun. Innan vi skulle börja satt vi utanför denice skola en stund i det härliga vädret. Sen började Denice färga och dona, hon, hennes lärare och resten av eleverna stog och prata om typ " Grunden är en 0,4, toppen är väl normal?" Fatta verkligen ingenting men det var ju roligt att lyssna på. Satt och gäspa hela dagen nästan för det var så skönt att bli ompysslad. D är så himla duktig! Och jag blev jättenöjd! Får lägga in en bild sen på hur det blev.

När vi kom hem till Gävle gick vi till Interpool och tog ett glas vin med Nina, Frida, Mandy och Moa. Mysigt en stund med tjejerna. Kom hem sen och Tunnan hade städat! Duktigt :D puss!

Näe nu ska jag äta och sen börja göra mig klar, tog hallon och fil plus färsk annanas till frukost. Hur gott som helst :)
Ha en jättebra dga Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0