Monday!

Tillbaka i skolan efter en rolig helg, känns faktiskt ganska skönt eftersom vi har så mkt att göra. Idag har vi ju måndagslunchen på Kungshallen att se fram emot också, blivit lite av en tradition :)

Fredags blev det vin även om jag tänkt ta det lugnt, blev lite fest hos Martin. Jättekul! Vidare till Slick senare under natten. Lördag fest hos Dempanis och Matte. Jobbade under dagen så vi blevlite sena, men blev ändå en jättetrevlig kväll. Fattar fortf inte vinsten i Melodifestivalen men jag tror det kan bli ganska bra ändå, det är kanske sådan musik Europa vill lyssna på ändå, Hero gick ju inte alls bra förra året, Kan som sagt bli bra ändå kanske :) Fortsatte kvällen på Goya, helt ok.

Kalas hos farmor igår, jättegod tårta men gud va illa jag mådde sen. Riktig snaskdag igår fybubblan! Tur att man ska träna idag :)

Ha en bra dag! Puss

Pappa har köpt ny båt!!! :D så nu ha vi två. Längtar så himla mycket till sommaren så jag tror jag spricker! :)


Searay 25 Sorrento


Andreas, Ida och Jag - Backyard Babies 26 feb

Kommentarer
Postat av: Jennie



Tjo hej!

Vill du vinna en snygg plånbok så ska du inte missa tävlingen som jag har :)



Fin blogg!

/Jennie

2009-03-16 @ 13:46:24
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0