Panik

A jag har faktiskt smått panik just nu.. nervös som attan för talet som ska hållas 10:15. Tänkte börja traska om 20 min så jag är där i god tid, hinna köpa kaffe och läsa igenom kanske :) USCH!! Hoppas det går bra...

Mysdag igår, åkte till mormor på nya hemmet när talet var färdigskrivet. Handlade Wienerbröd, då blev hon glad :) Blev en stund på soffan och en långdusch när man kom hem. Sen söndagmiddag, vi ordnade ihop en grilltallrik. Gott! Men är fortf mätt :P Fick bli lite fil imorse ist för macka. Beck också såklart. Veckan framför ser jag fram emot även om jag inte kommer få en lugn stund. Kollat i kallendern och värkligen inte en enda lugns stund :P Sånt ska livet vara.

Lite Rosing nu innan skolan, konstigt för även om man tycker det är så himla töntigt så bara måste man kolla! :) Haha! Önska mig lycka till ;P PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0