Totalrenovering..

...något jag verkligen skulle behöva just nu. Konstigt hur man ena dagen kan känna sig hyfsat fräsch och andra dagen inser hur blek och hemsk man ser ut, haha. Undrar om det kommer tillsammans med snön? Fatta inte varför den skulle börja falla nu igen, vårjackorna är framme, ingen är sugen på att ta fram täckjackan. En massa klagande på det idag i skolan :) Näeusch nu får det blir ändring! Ser verkligen fram emot onsdag, följer med Denice till Falun så och får håret färgat och fixat :) När jag kommer hem till Gävle blir det direkt till nagelsalongen, kommer nog känna mig lite fräschare då hoppas jag :) Åker nog till Sätra imorn också och hämtar vårgarderoben. Massor med kläder där nu som inte blir använda ju.

Blev en hel del snack om studenten idag på håltimmen, pirrar i magen så fort jag tänker på hur kort tid det är kvar. Tror nog inte jag är redo för det än :P Långprommenix på fitnessen. Talet färdigt nu iaf, pusta ut!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0