Uppe i tid (var är solen?)

Känner mig ganska duktig nu måste jag säga. Söndagar brukar vara mina sovalänge dagar men kl 10 var man uppe, dags att skriva klart talet. Tänke att man skulle bli klar i tid så man kan hitta på något i eftermiddag/kväll :)

Annars varit en riktig trevlig helg, i fredagskväll blev det middag hos Uffe med Letsdance. Skönt att ta det lugnt ibland men synd att man missade gängets mys ute i Engeltofta. Får ta igen det tjejer ;) Igår åkte vi ut till Briggen och tittade på grabbarna en sväng när de åkte Jetski. Hur många grader kan det vara i vattnet?!? Man kan ju fundera :P Invigde nya solbrillorna, 95kronor på ur&penn!! jättebra pris, var tvungen att springa in när jag stog och väntade på skjuts :) vilken tur det var! Härligt när man gör kap.. Åkte hem och fikade hos pappa efter, visade Tunnan hur man räknade ut distans, tid och fart plus lite sjömärken m.m. så himla kul när man får vara duktig på nått haha! Längtar fortf som attan!! Ska försöka sluta tjata om det :)

Skulle bli lugnt igårkväll egentligen men det blev lite öl och vidare till Slicken efter lite strul. Ganska lugnt och sent ut på krogen men en lyckad kväll. Kebabrulle på de (sen när äter jag kebab?!) haha. Föll för grupptrycket tror jag :)

Så nu sitter jag här och ska skriva tal, får se hur det går.



Angelina i brorsans spidermandräkt :) Leo fyllde tre i torsdags och då blev det kalas

Ha en jättebra söndag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0