Vilken bild!

Precis tillbaka från lunch på Flanör..
In på facebook ens sväng och vad ser man för bild..?!
Jag i mitten med Emma och Denice :)
Måste vara 100 år sedan, ett grymt fotbollslag från IKSätra :D Haha!! Så himla mysig.

Igår skulle jag plugga, det gick inte så bra näe. Gick sms från Denice och Amanda om middag och vin under kvällen. Svag som man är att stå emot gick jag dit :) Fördrink, mingel i soffan och en kanonmiddag med kyckling, potatisgratäng och sallad. Ganska lyckad sås faktiskt, det enda man hjälpte till med nästan. Tiden gick fort, kl halv12 traskade jag hem :) Pigg imorse ändå.

Idag ska jag iallafall raka spåret hem och plugga. Ska försöka hinna med en storstädning också men annars kan man ju ta det imorn. Tråkigt när man inte kan göra nått skoj men så måste det bli!

Tillbaka till skolarbete Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0