Vilken vecka!

Himmel va länge sen jag skrev nu, men det händer så mkt hela tiden så jag sitter nästan aldrig vid datorn. När ska man ha tid med det? Är i skolan nu, tillbaka igen efter en helt grym helg! Precis som veckan innan också var helt grym, inte konstigt att man inte har tid att skriva här?!

I tisdags förra veckan åkte jag, Sara och Marina från jobbet till Sthlm på kurs. En jättebra kurs om hudvård och hur vi ska lägga upp allt till vårt nya event nu. Alltid så himla rolig och intressant! Träffade på en tjej jag träffade på en kurs i oktober, jättekul att ses igen måste jag säga ;D God mat också. Som synd är blev det inga bilder, Marina tog med sig sin kamera men vi insåg när vi satt på tåget hem igen att den enda bild som fanns var en på Sara på vägen ner :P

Onsdagen rullade på som vanlig med favvotjejerna i skolan, vi har hemskt mkt att göra nu. Något varje dag och plugg på kvällarna. Ska se till att läsa ut en bok som ska vara ressenserad (inte säker på hur det stavas) och klar nu på onsdag. Dessutom två stora projekt, säkert 100 arbeten och några prov. Dessutom slutar man 6 varje torsdag och fredag. Underbart att det bara är tre månader kvar till juni ;)


Onsdag kväll kom ett helt sjukt roligt besked, nämligen att jag skulle få följa med på LetsDance på fredagen!! Trodde jag skulle skrika rätt ut men det blev mest en panik på vad man skulle ha på sig, om jag fick ledigt och så vidare. Dagen efter blev det även så att  Denice och Matte skulle följa med. Så på fredagen bar det av! (Klippning av Denice på torsdagen, KANONNÖJD!) Kommer lägga in en del bilder och skriva mer om fredagskvällen i ett separat inlägg. Kommer ju bli milslångt det här annars :P

Lördag blev det slapp på hotellet och hemåkning. Middag hos pappa Tunong och utgång med tjejerna. Skoj som attan!! Kommer bilder från den kvällen också ;) Gårdagen bjöd på vila, fika hos pappsen och Tacos. Riktigt härlig söndag efter en härlig vecka :)

Dags för dagens träningspass snart, fitness. Efter det ska jag greppa tag i en fikapåse på KonsumEken och traska upp till mormor på sjukhuset :) Inte hunnit med henne nu på slutet heller tyvärr.

Ha en kanondag!! Puss och Kram


 
Från dom här filmerna tog kändisarna låtar och inspiration från i fredags :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0