Weekend

Helgen över en en gång. Dags att gå till skolan om en kvart. Känns inte helt fel ändå :) Hårfärgen fortf på plats och fortf jättenöjd!

Va så himla glad i torsdags :) Gick jättebra på parktiken, fick en kanonfin låda av Eken med Massor med godis för att hon hade fått sova här för någon helg sedan, Tack så mkt gumsi! När jag kom hem hade Tunnan städat,tvättat och köpt nytt duschdraperi. Såå himla härligt att slippa göra sånt själv! Sen mumsa vi på jordgubbar :) Mys!

I fredags efter praktiken, som gick jättebra, gick jag och tjejerna från jobbet till Brända. Var ganska tomt när vi kom, tror vi hade missuppfattat en del. Men vi fick ett bra bord innan folk började ramla in. En jättegodbuffé och några glas vin, mkt trevligt! När de andra som skulle jobba eller ha högskoleprov gick hem gick jag vidare till Moa som fyllde år :) Eller jag åkte med chefen. Höll på att bli påkörda i sidan av en jäkla raggare som var ute och sladda, faktiskt läskigt! Skulle vilja sätta in en tistel åt dom där jävla raggarna! fyfan!! 

Iallafall gick vi, tjejerna hos Moa till. Brända igen och senare till Goya. Riktigt rolig kväll efter snöoväder och annat :) Lyckat. Lördag när jag vaknade gick jag över till Evelina och drack kaffe. Alltid lika trevligt! Va ganska trött i huvudet, vin är aldrig bra de :) Gick till Sanna Tidsjö senare på kvällen, jättekul att hon kommit hem nu!! Drack öl och gick till BluemoonBar senare där någon hade fest :) Va ganska trevligt, det var inte så mkt folk men det gjorde ju att vi kunde sitta och prata massa. Vidare till Slick sen där jag fick så himla ont i magen så jag satte mig ner i en halvtimme och drack vatten innan jag gick hem. Var inte så kul men ibland blir det så :) 

Så himla skönt att sova ut igår, åt middag hos pappa på kvällen med Micke, Sara och Tunnan. Blev ju såklart en massa prat om båten och hur vi skulle göra med allt :) Längtar. Näe nu måste jag gå, ha en bra dag!! Puss









Bilder sen helgen ;) Tagna från Denice blogg och Facebook. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0